[vpsFree.cz: community-list] O cem vpsFree je, ma byt, o cem neni a nema byt

Michal Janoušek kerry at kerrycze.net
Fri Feb 24 00:14:33 CET 2012

Ahoj,

Já jsem kdysi měl sen, abych měl VPSko, jelikož mě vždycky linux bavil a
neměl jsem kde se rozvíjet, apod.
Vyzkoušel jsem pár vps hostingů - celkem jsem byl i spokojen. Ale moje
finanční situace byla, že jsem si to VPSko nemohl dovolit.
Kdysi to VPSko stálo mnohem více, než je teď. Tak moje ozkoušení bylo tak
akorát na měsíc, na další měsíce jsem neměl peníze.

Pak jsem se zeptal jednoho kámoše, který mi doporučil vpsFree.cz - že by
vpsF nemuselo být špatné. (a taky nebylo a není)
Tak jsem napsal Pavlovi, kterému jsem vysvětlil svojí finanční situaci a
svůj sen o VPSko.
Pavel mi maximálně pomohl - a nejen Pavel, ale i Toms a bejvalej předseda
sdružení Franta.

Hrozně se mi líbil a libí ten přístup, že vpsFree.cz neexistuje jen proto,
aby si někdo mohl namastit kapsu.
O pár měsíců jsem byl schopen platit 100% členského příspěvku a o pár
měsíců mi byl Pavlem nabídnut support.

Chtěl bych poděkovat tedy celému vedení vpsFree.cz, že mi tolik pomohlo.
I díky sdružení jsem získal dost znalostí v Linuxu...

Nicméně ve sdružení jsou super lidi, které jsem poznal na členských schůzí
:-). A to jsem rád.

Teď mám na svém VPSku webové stránky a další věci a nedokázal bych si
představit, že bych se
vrátil zpátky na free webhostingy, které stojí za dvě věci.
V září to bylo 2 roky, co jsem členem sdružení a v dubnu to bude 2 roky, co
dělám support pro vpsFree.cz.

--
S pozdravem | Best regards

Michal Janoušek