[vpsFree.cz: community-list] Otazka k zamysleni

Aleš Rippl ales at rippl.cz
Mon Apr 2 16:31:17 CEST 2012

Souhlasím s tebou ve všem kromě jednoho. Občanské sdružení si asi
těžko někdo může založit "svoje". Členem sdružení se člověk buď stává
nebo nestává. To sdružení je jejich členů, čili pokud se někomu nelíbí
jeho směřování protože se neslučuje s představou ostatních členů,
nezbývá než se pokusit, pomocí definovaných pravidel sdružení, věc
změnit nebo ze sdružení vystoupit.

To je jen komentář, v žádném případě nechci abys ze sdružení vystoupil
a vzdával se svého snu ;-) Podporuji tě v tvých snahách. Mě osobně
zajímají právě spíše tyhle "filozofické" otázky sdružení než konkrétní
technologie nebo počet členů, ale rád budu shánět nové členy než
neznalým lidem vysvětlovat pro mne tak samozřejmou věc jako komunitní
spolky. :-)

Aleš