[vpsFree.cz: community-list] Otazka k zamysleni

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Apr 2 16:17:44 CEST 2012

Uprimne nevidim duvod, proc by se nekomu tohle smerovani melo nelibit...

A pokud se to nekomu nelibi a nelibi se mu to hodne, vzdycky si muze
zalozit svoje sdruzeni a delat si to po svem :)

Nechapu, proc bych to mel delat jako komercni cinnost. Kdybych to tak
chtel delat, tak by zadne vpsFree nikdy nevzniklo...

Prave v tom je pointa celeho tohohle pocinani - ze to jde delat nekomercne.

Co vypada, ze chlapi sakra nechapete je:

1. nekomercne neznamena zadarmo
Neznamena, ze to musim delat bez naroku na odmenu - tu moznost mame
dokonce zakotvenou ve stanovach.
Ze si aktualne nic nevyplacim vychazi z aktualni situace, jednak na to
moc nezbyvaji penize, protoze jsem uprednostnil investici do
technologii, jednak jsem doted ty penize nepotreboval.

2. nekomercne neznamena nutne bez zaruk
I zaruky a garance dostupnosti se da vymyslet. 99% vsech poskytovatelu
sluzeb stejne podle jejich podminek neproplaci usly zisk, maximalne
davaji slevu z mesicniho poplatku.
Ti poskytovatele, ktery garantuji sluzby na tak vysoke urovni, ze maji
smluvni pokuty za nedostupnost, takovi si to nechaji *PORADNE* zaplatit
a ani jich v Cechach moc nenajdeme.

snajpa