[vpsFree.cz: community-list] Otazka k zamysleni

Tomáš Volf volf.tomas at gmail.com
Mon Apr 2 16:36:20 CEST 2012

Tady souhlasim, ale v nasich stanovach nic jako prima demokracie nebo
tak neni, v tehle oblasti jsou ponekud vagni (nekompletni).

Ale ono nevidim duvod, aby nekdo vystupoval protoze se mu tohle
nelibi. Pavluv "sen" (ja osobne doufam ze realisticka predstava) i v
pripade uskutecneni nikoho (ze stavajicich clenu) preci neomezi. Takze
v tomhle aspon ja osobne nevidim problem vubec.

A ja osobne s Pavlem souhlasim v tom, ze cim budeme vetsi, tim vice
moznosti budeme mit.

A souhlasim i s Alesem ze by se to spis chtelo zamerit na lidi kteri
alespon priblizne vedi o cem je rec :D