[vpsFree.cz: community-list] Filozoficke otazky nad vpsFree

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Oct 16 14:42:50 CEST 2011

Odpovedi in-line

On 10/16/2011 01:49 PM, Nikos Timiopulos wrote:
> Ahoj Pavle,
>
> nevím, jaké jsou cíle a strategie sdružení, ani kdo je určuje (sjezd?), a co
> je v důsledku pro sdružení výhodnější, ale když o tom takto přemýšlíš, tak
> předpokládám, že nic přímo nalajnovaného není?

Ja mam cosi nalajnovano v hlave - viz moje odpoved Tondovi Sprinzlovi -
muzu delat lepsi praci v komunikaci toho obsahu hlavy ven :)

> Já jsem toho názoru, že za kvalitu se platí a šel bych spíše opačnou cestou
> - nabídnout i "vyšší tarify" VPS, u kterých by bylo např. více IP adres a
> diskového prostoru (to jsou aktuálně věci, za které bych si v budoucnu rád
> připlatil). Obecně jsem spíše pro zkvalitňování. Píšeš, že nemůžeme nic
> garantovat, tak v návaznosti na toto si umím představit u "vyšších tarifů" i
> nějakou formu prioritní podpory.Ve finále by lowcost byla nynější VPSka.

To je presne to, co mam s tim cloudem v planu - chci snadnou
konfigurovatelnost, kdo potrebuje vic prostredku, at je ma - za rozumnou
cenu.

> Snad jsem nenapsal úplnou blbost :-)

Ne, vubec ne, docela s tebou souhlasim, jenom je to o tom, ze par
jednotlivcum jsem chtel vyhovet s nizsi cenou. Asi to vidim tak, ze v
tech individualnich opodstatnenych pripadech se udela individualni
dohoda. Nema cenu z toho delat pravidlo pro cele sdruzeni. Nebo?