[vpsFree.cz: community-list] Filozoficke otazky nad vpsFree

Matej Snoha matej at snoha.info
Sun Oct 16 14:31:39 CEST 2011

Ahojte.

Mne by sa tiež páčila možnosť priplatiť si povedzme za disk a pod. Aktuálna
cena za vps sa mi zdá pomerne dobrá. A je tu možnosť, neviem nakoľko reálna,
že príliš nízka cena sem pritiahne ľudí, čo si to nebudú vedieť ani len
trochu zabezpečiť. A do botnetov sa zapájať nechceme :-) .

Mne tých 40 GB disku stačí len tak-tak, zato ostatných zdrojov (cpu, ram)
mám viac, ako potrebujem. Takže nejaká možnosť prispôsobiť si parametre s
ohľadom na cenu by bola super.

Matej Snoha