[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Clenska Schuze tuto sobotu

Peter Bubelíny p.bubeliny at gmail.com
Fri Nov 25 16:15:45 CET 2011

Ahoj,

vyzera to zaujimavo... :)

1) Co sa tyka zmeny stanov, odmeny ludi kt. na projekte aktivne
participuju a inych zmien ku ktorym by sa mali vyjadrit clenovia - mam
mensi navrh, kedze nie kazdy moze prist na clenske stretnutie, myslim si
ze by urcite stalo za zvazenie, spravit online hlasovanie pre vsetkych
clenov (kazdy clen by obdrzal jedinecne a jednorazove ID s heslom,
prihlasil by sa a vyjadril by svoj nazor vo forme ano/nie -
suhlasim/nesuhlasim ...)  hlasovanie by bolo v rozmedzi jedneho tyzdna,
kazdy clen by pred hlasovanim na svoj mail obdrzal temy hlasovania,
navrhy minimalne 2 tyzdne pred hlasovanim, kazdy clen ma snad nejaky
usudok :) a nazor , a preto verim, ze by sa kazdy rozhodol podla svojho
skutocneho nazoru... ak vas tento navrh zaujal, moze sa zalozit v
community-list vlakno a rozdebatovat ...
V momentalnom stave som inak za vsetky navrhy - zmena stanov, zvysenie
odmien pre chalanov...

2) Dalej k vyvoju riesenia pre cloud, urcite by som zhliadol prezentaciu
ktoru ma Pavel pripravenu - aku ma predstavu, aky bude mat tato cela
praca prinos do buducna (verim v to ze urcite bude mat), osobne nemam
problem s tym ak by ta VPSfree platilo Pavel, (pokial clovek odvedie
dobru pracu, zasluzi si patricnu odmenu), ale tu si treba dat velky
pozor v rozliseni zdruzenie vs. podnikanie, pre koho primarne bude
skutocne tato technologia.
Ak je technologia urcena pre VSPfree, bude vhodne ak na nej budu
pracovat viaceri clenovia. Ak je projekt velky a zapaja sa velmi maly
pocet z velkeho poctu clenov, tito ludia si zasluzia odmenu... ale ak to
ma robit jeden clovek, ktory to potom planuje nasadit aj v ramci
podnikania, to mi uz trosku nesedi s tou odmenou. (Skutocne nechem a
nevyvolavam flame, ale iba nabadam k diskusii, aby vsetko bolo vsetkym
jasne, a aby sme boli vsetci spokojni.) Ak teda chces technologiu, ktora
je primarna pre VPSfree nasadit do podnikania, teda je to uz teraz
tvojim umyslom, myslim si ze by mozno bolo vhodne financovanie nastavit
rovnakym dielom, 50% k 50%.
K tejto teme dam len jednu otazku. Ak by si vyvijal cloud technologiu
pre relbit s cielom, viziou, ze to relbit posunie o velky krok vpred,
financovanie by bolo teda iba z jedneho smeru, nasadil by si v konecnom
dosledku tuto technologiu aj do zdruzenia? Nakolko su toto velmi
citilive veci, mojou snahou je iba priniest transparentu a vecnu
diskusiu, nic ine :)

PS: Kvoli technickej stranke, je teda mozne sa k tej prezentacii o
cloude nejak dostat ?