[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree.cz: news-list] Clenska Schuze tuto sobotu

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Nov 26 13:23:11 CET 2011

1) Pokud nemuzes dojit na schuzi, ktera je ohlasena mesic dopredu, tak
bohuzel. Elektronicke hlasovani vede akorat k tomu, ze o sdruzeni
najednou rozhoduji i lidi, kteri pro nej realne nikdy nic neudelali. To
nechce nikdo z nas.

2) Co se tyce cloudu - ja budu uprostred toho vyvoje a budu i
koordinovat dobrovolniky a prijimat jejich patche.

Co se tyce vyvoje pro vpsfree a exkluzivity, vzhledem k tomu, ze ten
projekt proste *BUDE* open-source je tvuj argument invalid.

*Ale*, kdyby sis precetl muj mail poradne, zminuju, ze mi na ten vyvoj
prispeje i dalsi strana.

Ohledne prezentace - budu vylozene delat akorat jakysi uvod, vysvetleni,
o co jde atd., nemam pripravene zadne slides krome toho, co uz
prosvistelo mailing listy. Az budu mit cas se tomu realne venovat, tak
pak muzu zacit davat to co mam v hlave do nejake rozumne elektronicke
formy dokumentace. Aktualne proste nestiham :(

Pavel Snajdr

+420 720 107 791

http://vpsfree.cz