[vpsFree: outage-list] Vypadok serveru node5 / nefunkcnost RAID pola

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Aug 4 15:18:07 CEST 2012

Technicka poznamka:

pro lidi, co meli VPS na node5 a meli povolene iptables/fuse/...,
povolte si je prosim znovu, musel jsem je docasne vsem zakazat pri
obnovovani.

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com