[vpsFree: outage-list] Vypadok serveru node5 / nefunkcnost RAID pola

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Aug 4 10:36:49 CEST 2012

Hotovo!

zalohy jsou obnovene, nepovedly se vps: 896 a 720.

896 prisla o data kompetne; 720 jenom o opravneni/uid/gid (=> nova VPS
a obsah zalohy nakopirovat nekam do backup slozky)

S pozdravem

Pavel Snajdr

+421 948 816 186  | +420 720 107 791          | 110-010-956
CTO of Relbit     | Predseda vpsFree.cz, o.s. | RHCE
http://relbit.com | http://vpsfree.cz         | https://www.redhat.com