[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN client na VPS

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Nov 15 10:56:34 CET 2021

> Moc rád přejdu na vpsAdminOS, jen mě teď trochu začíná děsit
> představa, že se při tom budu muset na něco zeptat. Ne že by to
> tomuhle problému pomohlo, ale něčemu nebo někomu to asi pomůže, no.
>
> Co mám udělat ? "Contact our support at podpora at vpsfree.cz if you wish
> to schedule a migration." ?

Ono je mozna lepsi resit konkretni problemy na podpore, kdy u toho
zminis konkretni VPS ID a nejaky reproducer, ze "tohle zkousim a takhle
mi to nejde, mrknete na to pls nekdo" - takhle je to totiz hodne obecne
loveni a vychazi to na celkem dost mailu sem-tam, nez prijdeme na to,
kde je problem :)

Nemusis nutne na vyzkouseni prechazet s celou VPS, staci udelat
testovaci na playgroundu nebo stagingu.

https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/playgroundvps