[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN client na VPS

Marek Tichy marek at gn.apc.org
Mon Nov 15 10:31:52 CET 2021

Bože, jak bych se asi díval do té alternativní routovací tabulky jinak
než pomocí

#ip route show table vpn

Stačilo.

Problém není, že ztratím spojení a na to jsem si ani nestěžoval. Problém
je, že v okamžiku kdy ma jít přes tun0 podle routovací tabulky všechno,
nejde přes něj vůbec nic. Ale to je jedno.

Jen jsem se ptal, jestli někdo nemá nějaký nápad. Používám openvpn3
klienta který ma release co měsíc celý rok 2021.

Moc rád přejdu na vpsAdminOS, jen mě teď trochu začíná děsit představa,
že se při tom budu muset na něco zeptat. Ne že by to tomuhle problému
pomohlo, ale něčemu nebo někomu to asi pomůže, no.

Co mám udělat ? "Contact our support at podpora at vpsfree.cz if you wish
to schedule a migration." ?