[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN client na VPS

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Nov 15 10:13:44 CET 2021

On 2021-11-15 10:11, Jirka Bourek wrote:
> Učit se novější nástroje, které odpovídají době - a hlavně jádru, na
> kterém běžíte - je určitě dobře, ale v tomhle případě je problém vidět
> i z toho, co jste poslal předtím: po zapnutí VPN máte jako výchozí
> bránu zařízení tap0, tedy VPN, pro všechen síťový provoz.
>
> Tj. pakety, které mají jít k tomu VPN serveru přímo, se místo toho
> směrují do té VPN, takže s tím VPN serverem ztratíte spojení. Je to
> docela obvyklý problém při snaze o nastavení "všechen provoz přes
> VPN", určitě různě po internetu najdete sto a jeden návod, jak to
> řešit.

Pardon, se mi ztratila druha odpoved, co jsem posilal hned na tu s 'ip'
- tady se bavime stale o stare OpenVZ platforme. Chtelo by to posunout
nad novejsi vpsAdminOS spis driv, nez pozdeji, i kdyby to nesouviselo -
OpenVZ uz neni podporovana platforma pro beh v podstate cehokoliv
novejsiho, to uz jen doziva.

Tak treba bude problem nekde tim smerem...