[vpsFree.cz: community-list] irc -> kam?

Lukáš Jelínek - AIKEN lukas at aiken.cz
Tue Jun 15 19:48:42 CEST 2021

Ahoj,

také doporučuji Matrix. K té tomu veřejnému sektoru - ve Francii si nad
tím udělali komunikační řešení Tchap. Přestože jsem tvůrce trochu
zkritizoval (viz
https://www.linuxexpres.cz/verejna-sprava-04-2020-francouzsky-otevreny-rozhlas-a),
je to každopádně zajímavá ukázka nasazení ve státní správě.

Lukáš