[vpsFree.cz: community-list] irc -> kam?

Ladislav Nesnera nesnera at email.cz
Tue Jun 15 10:12:33 CEST 2021

U mě vede Matrix:

  * decentralizované
  * šifrované (a jsou k tomu i nějaké bezpečnostní audity)
  * přemostění asi úplně do všeho (včetně SMSek :D)
  * spousta klientů
  * hodně aktivní komunita
  * bere to vážně i státní/veřejný sektor (žel ne náš)
  * efektivita, vlastnosti, ..   To je hodně osobní. Komu se něco nezdá
    může kdykoliv vyhrnout rukávy.. ;)
  * /postřehl jsem i nějaké CLI klienty a IRC like příkazy/chování, ale
    nezkoušel jsem bo IRC mi k srdci nepřirost)

;?