[vpsFree.cz: community-list] Routing IPv4 do KVM

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Jan 18 15:27:06 CET 2021

Tim se mysli opravdu naroutovat, tj. forwardovanim.

Smysl to dava spis na v6, to je pravda, kazdopadne i na v4 by se dalo to
rozhybat, uz jsem nad tim premyslel v tom smyslu, ze bychom mohli
povolit BGP session po neverejnych adresach a tu verejnou by pak slo do
clusteru announcovat pres BGP.

Tak by se dala vyresit z member-side aj floating IP, kdyby o to byl
vetsi zajem, tak to muzem trochu prioritizovat v TODO smerem nahoru :)

/snajpa