[vpsFree.cz: community-list] Routing IPv4 do KVM

Jan Vaněk vanek at dvit.cz
Mon Jan 18 15:20:02 CET 2021

Ahoj,

díky za rychlou reakci, NAT takhle používám na produkční virtuálce, kterou mám ještě na OpenVZ. Akorát mě v KB k vpsAdminOS zaujalo:

"Adresy se k VPS přiřazují ve dvou krocích. Adresa je do VPS potřeba naroutovat a poté přiřadit na síťové rozhraní. Naroutovat lze i větší sítě, např. /64 IPv6. Na rozhraní se pak přiřadí vybrané adresy, případně lze naroutovanou síť používat na kontejnery, atp. a na rozhraní VPS žádnou adresu nepřiřazovat."

což jsem si, asi tedy špatně, vyložil tak, že lze nějakým takovým způsobem dostat public IPv4 adresu "někam dál" do VPSky, ono se to nakonec asi spíš víc týká IPv6.

Každopádně tedy vyřešeno.

Díky.