[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Feb 5 11:52:33 CET 2021

> Nebyt "prevzeti", CentOS by pravdepodobne uz dlouho neexistoval, pokud
> by se
> nestalo neco jineho a stejne zasadniho. Karanbir tohle rikal docela na
> rovinu
> a verejne. Ale ja jsem jenom Red Hatak s vymytym mozkem.

Ja jsem tohle breceni zaznamenal akorat tesne pred tim, nez se do Red
Hatu nalodil.

Ze by rikal, ze CentOS bude koncit? Kde to rikal? Nekdy uz treba okolo
vydavani petky, sestky? Pokud vim, tak az, kdyz se blizila sedmicka - a
kratce na to se ocitnul v RH.

Mozna je to zas jen moje selektivni pamet, ale nejake povzdechy nad tim
byly az tesne pred tim, nez v Red Hatu s velkou slavou nastoupil.

Mimo jine, taky byla vzdycky moznost nechat CentOS spravovat komunitou,
ktera na nem tak zavisi, tohle reseni bylo proste akorat pohodlne a
hlavne ho bylo potreba nejak ospravedlnit, aby se komunita az tak
nerozcilovala.