[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Feb 4 20:14:17 CET 2021

> Ale proc by tam nemohl jet cistej rhel bez uprav s logem, vsim?
> Vyhazet trademark snad neni cilem upravy distra ale dusledkem, zadna
> uprava - zadnej problem.

https://www.redhat.com/cms/managed-files/Partner_Agreement_Webversion_EMEA_English_20201111.pdf

Bod 8.1 mluvi o tech trademarkach, bod 9.3 se ani trochu neslucuje s
duchem fungovani vpsFree a bod 12.1 uz je vylozene na facku.

Tohle ja za vpsFree nikdy podepsat nemuzu, a dokud takovahle dohoda neni
podepsana, nemame pravo jejich produkty s jejich trademarkama
redistribuovat podle 8.1.

Tim bych tuhle diskuzi uzavrel s tim, ze prijatelnym kompromisem, kdy by
se takova dohoda nemusela podepisovat, je, az se najde nekdo, kdo vyrobi
do tohoto repozitare:

https://github.com/vpsfreecz/vpsadminos-image-build-scripts

pull request s minimalnim template cehokoliv, co je truly open-source
free software, co se pouzije ke stazeni proprietarniho RHELu zadanim
patricneho prikazu uzivatelem.

Zadnou dalsi automatizaci, natoz zminky Red Hat trademarku, bez
podepsane Partner Agreement nemuzeme s dobrym svedomim provozovat.