[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Thu Feb 4 11:50:29 CET 2021

Ahoj,

Ten problem s GPL a trademarkami je o dost zlozitejsi.
Cele dost priamociary pokus, ako GPL co najviac "neutralizovat".
Mozno nie dokonale pre vsetkych, ale tebe staci odradit dostatocna velku
cast platiacich zakaznikov.

Nakolko funguje, to je otazka na ktorej sa nevedia zhodnut ani erudovanejsi
pravnici, a bude vyrazne zalezat na tom, v ktorom pravnom systeme sa bude
posudzovat. Na to si netrufam odpovedat, ale z moralneho hladiska
necitim potrebu RH v money hoardingu akokolvek podporovat.
Podobne to mam s Googlom za jeho kreativne kriplenie GPL v androidoch.

n.