[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Thu Feb 4 00:54:41 CET 2021

> +- spravne. Software redistribuovat jde, jine IP ne. Lidem okolo GPL her a
> klonu by mohla prijit analogicka napr situace kdy OpenArena se taky nemuze
> jmenovat Quake a nest jeho logo. Ty TM z toho musel taky nekdo vyrezat. Stejne
> tak casto maji svoji licenci dalsi assety (hudba, art). Tohle je podobne.

To je ale něco jiného. Je hra Quake a má svoje logo. OpenArena není hra
Quake, je to jiná hra, která se té první podobá.

Když Red Hat vezme linuxové jádro a flákne do něj do bootu svoje logo
místo tučňáka, tak je to pořád linuxové jádro. A tvrdit, že teď je tam
náš trademark a tudíž to nesmíte distribuovat je efektivně porušením
licence, protože licence JIM umožňuje redistribuci jenom s tím, že ji
umožní dál.

Čímž se zase dostáváme k tomu, komu by stálo za to se s nima tahat po
soudech