[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed Feb 3 16:44:29 CET 2021

On 03. 02. 21 15:32, Pavel Snajdr wrote:

> No, tomu by ale nejdriv nesmel branit Red Hat s jejich politikou okolo
> RHELu - pokud vim, my nemuzeme redistribuovat jejich praci bez jejich
> svoleni.

No, tady by mě zajímalo - ale to tu asi nevymyslíme - jak přesně RH
udělal, že není možné redistribuovat jejich práci, když ta práce je na
software, který má v licenčních podmínkách to, že pokud ho distribuují
oni, nesmí omezovat redistribuci

Pokud je součástí RHELu jejich vlastní software, který není pod
svobodnou licencí, tak to chápu. Ale nějak se mi nezdá, že by mělo být
možné omezit takhle software pod GPL

(Samozřejmě disclaimer, že je mi jasné, že jde taky o to, kdo má dražší
právníky.)