[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed Feb 3 15:15:58 CET 2021

Otázka je, jestli takové "komunitní omezení" (zajímavý pojem) existuje,
tj. jestli je opravdu tolik lidí, kteří říkají "RHEL ne". Já tipuju, že
to bude pár lidí, pár lidí bude "RHEL chci" a nejvíc bude v tom zbytku,
kterýmu je to jedno.

A na webu je napsáno "virtuální servery svobodné" - podle mě pod to
spadá i to, že pokud si někdo chce tu RHEL template udělat, nepovažoval
bych za správné mu v tom bránit.