[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Mar 30 18:28:49 CEST 2020

Jde, kontrolni kanal umi jit pres websockety (tak uz to mame ted
nastavene) a video se posle pres UDP.

Aby slo TCP *nejspis* taky pujde zaridit, kdyz to spravne poskladame na
vic IP adresach, jak to ma byt (tady je problem taky s tim, ze snadno
dojdou porty).

Uvidime, mozna bude potreba vypatchovat SCTP uplne pryc, aby mohlo
zustat TCP a nesmrdely v logach chyby od SCTP (a jakoze logy se mi moc
vypinat nechce a pouzite levely hlasek jsou takove, ze kdyz utlumim
problemy se SCTP, neuvidim dalsi podstatne sitove problemy).

/snajpa