[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Mon Mar 30 17:52:31 CEST 2020

Těžko říct, to by se muselo nejdřív přijít na to, která krabice (u
zákazníka nebo ISP) ten provoz vlastně zahazuje a v kterém směru se to
stane (hrabání se ve zdrojáku je dobré akorát pro krabice s Linuxem.)

A každopádně to je jenom pro zvědavost, šance změnit nastavení těch
krabic je přibližně nulová