[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Vladimír Zima vladimir.zima at zima-engineering.cz
Mon Mar 30 16:24:04 CEST 2020

Potvrzuji zkušenost. Firemní zákazník používá Microsoft team,což nemám
že jo. Tak jsem to zkusil s vpsfree meetingem. Což byl slušnej průser.

Takže jedu fyzicky prezentovat do firmy karanténa nekaranténa.

Nejde mě o prachy, těch mám dost a ještě rád rozdám, ale když něco dělám
tak to dělám pořádně abych nebyl za kokota což teďka jsem....

S pozdravem

Ing. Vladimír Zima

Přelovice 99, 533 41

tel: + 420 774 206 965