[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Mon Mar 30 16:09:01 CEST 2020

Řeším tam teď ale pořád to zasekávání, teď jsem měl s kolegou meet, oba
jsme tam měli svého ducha, takže celkem 4 a teď když se tam podívám, jsem
tam sám + 3 další neaktivní účastníci. Kick nefunguje. Co s tím?

Díky,
P.

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez