[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Lukáš Jelínek - AIKEN lukas at aiken.cz
Mon Mar 30 16:15:57 CEST 2020

Spolek vpsFree.cz vznikl přesně proto, aby se nemusely využívat tyhle
"skvělé" služby, ať už od Googlu nebo kohokoliv jiného. Dát si něco do
cloudu ke Googlu (Amazonu, Microsoftu...) je taky jednodušší, než si
spravovat virtuál u vpsFree.cz. Ale pokud chce člověk svobodu a
soukromí, holt to nemusí být a nebývá tak pohodlné.