[vpsFree.cz: community-list] Meet, kolik zvládne?

Lukáš Němec lu.nemec at gmail.com
Mon Mar 30 15:55:11 CEST 2020

Nevím, můj aktuální zaměstnavatel jede výhradně na službách třetích stran - Google, Github, Atlassian, apod. a nemyslím si že by nám nějaké privátní know-how ukradli. Přijde mi to už krapet moc paranoidní, že by Google prodával data od svých firemních zákazníků. Dost by si tím poškodil jméno a business. U free uživatelů je to jiná samozřejmě …

Máš nějaké konkrétní případy kdy se něco takového stalo?

Lukáš

>>> P.