[vpsFree.cz: community-list] meet.vpsfree - dotaz

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Sun Mar 22 02:05:06 CET 2020

Já měl na mysli to, že když ve třídě bude třeba 25 žáků a 5 z nich
nebude schopno se účastnit výuky přes videokonference, tak se dá
očekávat, že těch 5 bude mít smolíka a bude se jim někdo věnovat jenom
ve "zbytkovém" čase, protože je efektivnější věnovat se těm 20.

Jestli se ta videokonference rozdělí na menší skupiny, to už je mimo to,
o čem jsem mluvil.