[vpsFree.cz: community-list] meet.vpsfree - dotaz

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Mar 22 01:47:36 CET 2020

Ohledne tech 20-30 zaku na tridu, treba Vasek Manena tady ve videu
zminuje, ze jsou lepsi mensi skupinky, i vysvetluje proc:

https://www.youtube.com/watch?v=yuvjpMqhTMs

Celkove si myslim, ze to video dava trochu vhled do prostredi, jakou IT
gramotnost cekat na tech skolach a tak, no, je to na dost prace...

My tomu muzem pomoct jedine tak, ze bude meet.vpsfree.cz fungovat :)

...a kdyz fungovat nebude, myslim, ze najdeme velmi rychle alternativu,
kde pustit dalsi  Nektera z univerzit by se mohla nabidnout s volnou
kapacitou ;) - na FIT CVUT tak uz treba mame pripraveny virtual
minimalne o velikosti toho naseho. Jeste to stihat vsechno
konfigurovat...

Kdybyste mel nekdo volno a nemel do ceho pichnout (a chtelo se nekomu si
refreshnout XMPP znalosti, konkretne Prosody), tak se prosim ozvete :)

/snajpa