[vpsFree.cz: community-list] meet.vpsfree - dotaz

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Mar 21 22:00:03 CET 2020

+ je to naklad na sit...

Jsou to latency-sensitive UDP prenosy a docela trpi jakymkoliv
bufferovanim, klient hned radsi sunda kvalitu, nez aby nechal routery
cokoliv po ceste bufferovat.

Nemuzu, at delam, co delam, ten nas CCR1072 donutit ten traffic
lopatovat efektivne.

Ani oooockoooo.... nenasadiiiis....

Takze delam na tom, abych prehodil vsechno, co muzu, na sekundarni
vetev, kterou ted konfiguruju tak, aby vsechen verejny traffic lopatoval
primo Broadcom ASIC na tech Dell switchich a jedine to, co je potreba
preNATovat ci pretunelovat, slo na Mikrotik.

Chytrak jsem si myslel, ze si muzu pripravit propoje i na zivych
switchich v klidu za behu, ale... no, musim to udelat po nocich.

Puvodne jsme meli v planu tuhle migraci delat v klidu, postupne, behem
nasledujicich mesicu (az idealne po odevzdani ucetnich uzaverek, meh).

Ale neda se svitit...

/snajpa

On 2020-03-21 19:36, Stepan Liska wrote:
> Ahoj,
>
>  díky.
>  Čekal jsem problémy s instalací a oni budou problémy spíš s
> konektivitou a výkonem :-) No, zkusím a buď to půjde nebo ne...
>
>  Štěpán.

> https://www.vultr.com/docs/how-to-install-jitsi-meet-on-ubuntu-18-04-lts

>>> meet.vpsfree.cz? Vím že jsem se asi před 2ma roky o Jitsi