[vpsFree.cz: community-list] meet.vpsfree - dotaz

Martin Sivák mars at montik.net
Sat Mar 21 21:12:39 CET 2020

pá 20. 3. 2020 v 23:56 odesílatel Stepan Liska <stepan at comlinks.cz> napsal:

> [...]
>
> (Máme trochu víc dětí a nároky učitelů na offline vyučování a zároveň snaha pracovat začíná být celkem neřešitelný problém. Takže pokud by to bylo jednoduché na zprovoznění, tak bych to zkusil aspoň pro jednu třídu experimentálně spustit. Ale nemám šanci to udělat pokud by to bylo na dlouhotrvající kompilování, laborování a testování. Předpokládám, že by nebylo moudré pustit někoho na Meet.vpsFree, zejména ne 20 puberťáků z jedné třídy.)

Než Vám kluci odpoví ohledně technických detailů, zvažte jestli je
videokonference opravdu ideální nástroj pro výuku. Budou se děti
soustředit, když kolem nich budou běhat sourozenci? Ne každé dítě má
svůj pokoj a ne každé dítě má svůj počítač. Jsme na tom stejně jako vy
(více dětí, práce z domu, offline úkoly), ale video by u nás prostě
nešlo, nejsou na něj vhodné prostory ani klid. Úplně stačí, že ty
video porady mám já...

Martin Sivák