[vpsFree.cz: community-list] Apache2 vs Nginx

Jindřich Sadílek jindrich.sadilek at gmail.com
Sat Jun 13 18:16:44 CEST 2020

Ahoj,

přešli jsme na nginx kvůli výkonu, nárůst z apache + mod_php na nginx + php-fpm byl tak značný, že jsme škálovali amazoní instanci o dvě třídy dolů.

Konfiguraci per-site řeším přes lokální soubory .nginx soubory, kam může vývojář zapisovat a které jsou includovány do scope daného serveru. Nezaručuji, že je to použitelné pro sdílené hostingy. Můj vývojář má možnost přes sudo zavolat nginx reload, ale pogooglil jsem a líbí se mi nápad to otočit přes inotify (nginx -t && nginx -s reload).

Asi to zavedu i pro reload certifkátů z certbota :)

https://stackoverflow.com/questions/41031170/nginx-reload-configuration-best-practice

Jindra