[vpsFree.cz: community-list] Prejdeme na IPv6: IPv4 je mrtve

Richard Korinek richard.korinek at gmail.com
Mon Jun 8 10:40:27 CEST 2020

Zdravím,

aktuální zprávy z T-mobile - optika:

---
info at t-mobile.cz
8:02 AM (2 hours ago)
Dobrý den, pane Kořínku,

v tuto chvíli je u našeho optického internetu dostupná pouze IPv4 adresa a
nemám bohužel zprávy o tom, kdy u optiky spustíme IPv6.

S přátelským pozdravem

Lucie Benčíková
Tým řešení zákaznických podnětů
Zákaznické centrum T-Mobile

---

A to má být jejich prémiová nejvyšší služba. Jsem sice schopen rozchodit
tunel od HE an routeru, ale to zase doma přestane fungovat Netflix, který
si myslím že chci obcházet jejich geoblokaci.

Tak jsem si požádal o tunel taky :-)

R.K.

Richard Kořínek
email: richard.korinek at gmail.com