[vpsFree.cz: community-list] Prejdeme na IPv6: IPv4 je mrtve

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Fri Jun 5 11:43:26 CEST 2020

On 2020-06-05 11:28, Jirka Bourek wrote:
> Ale nebyl by v L2 prostředí, které mi udělal provider na nějaké
> V(X)LAN, což, pokud jsem správně pochopil, bylo to, na co se
> předřečník ptal.
>
> Jinak o tom, že corosync umí fungovat s předem stanovenými nody, vím,
> cluster jsem dával jako příklad.

Vsechno je to o prioritach a dostupnem devel casu, co ze sebe umime po
mezi vsim ostatnim vymlatit. Myslim, ze jsou stale jeste veci s vyssi
prioritou, VXLANy jsou jeste hodne daleko - navic je musi umet vsechny
sitove prvky (zatim mame ty Delly jen v Praze).

Kdyby s tim nekdo chtel pomoct...

Tak to zas bude jina pisnicka, ja se budu moct soustredit, jak vyresit
Brno - vc. presunu do samostatneho racku, ke kteremu furt jeste nedoslo
- zase, neni to az takova priorita, ale byt pro to vic duvodu, nez ze by
"se to nekomu mozna hodilo", poskocilo by to v TODO dost nahoru.

Ohledne takovehle "advanced" funkcionality je to potom totiz hodne
nevdecne - konkretne s VXLANy by byla fakt hromada prace, abychom to
mohli uznat za pouzitelne a production-ready - ale kdo to pak vyuzije?
10 lidi? A jestli nahodou i to neni prehnany ocekavani (jako ze na
dlouhou dobu po uvedeni asi urcite je).