[vpsFree.cz: community-list] Podman (Docker) na VPS

Petr Kutalek petr at kutalek.cz
Fri Jul 17 18:54:35 CEST 2020

Tedy, díky moc, Wolfe! Přiznám se, že jsem to od 12. 7. někdy později v
noci neřešil. Pak jsem tady na svůj mail četl reakce o kupce hnoje,
sr***e… To na mne bylo příliš, uvědomil jsem si, že součástí takovéto
komunity být nechci. Takže jsem si připravil jiný stroj.

> Pamatujes si, co presne jsi zkousel? Mne
>
> [root at playground ~]# su - test -c 'podman run --rm ubuntu bash -c "echo
> x"'
>
> Funguje takze premyslim co delam jinak..

Nyní mi na node7.prg vše funguje bez problémů. Takže děkuji, žes mne k
tomu vrátil! :)

Udělal jsi mi radost, pěkný víkend!

Petr