[vpsFree.cz: community-list] Podman (Docker) na VPS

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Jul 13 22:39:24 CEST 2020

Ahoj,

no... podman je preci Lepsi Nahrada za Docker (tm), ne?

Proto dava smysl, ze:

1. defaultne nepouziva user namespace

- a hlavne, obzlast relevantne tu -

2. nastavuje setrlimit-em maximalni pocet procesu v kontejneru na
"unlimited".

Njn, fakt lepsi varianta.

Problem je v tom, ze my tam mame nastaveny limit na neco pres milion per
jeden kontejner, neco jako unlimited pro kontejner, v kterem muze bezet
"untrusted" kod... process idcka jsou jen 32bitova, to se da predstavit
s dost RAM vybombit.

Takze veskrze fakt vylepseni...

Uz oproti dost sracce. Ale Red Hatu se vzdycky povede sracka jeste vetsi
- i kdyz tvrdi, ze je to vylepsena krupavejsi chutnejsi alternativa...

Ted je otazka, co s tim.

Jako nejlepsi reseni se mi jevi proste milemu zlatemu podmanu a
containerd kecat, ze se mu to povedlo nastavit a pritom to tise nechat
na puvodnim limitu.

Co si o tom myslite?

/snajpa