[vpsFree.cz: community-list] Podman (Docker) na VPS

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Tue Jul 14 18:43:03 CEST 2020

Hlavně mi přijde, že to je buď nesmysl, nebo tvůrce nastavením
"unlimited" myslel "hodně hodně moc". Ani Google a Amazon dohromady
nemůžou poskytnout prostředky pro skutečně nelimitovaný počet procesů,
pokud jejich hlavním akcionářem není Bůh. Minimálně je něčím omezený
PID, ne? Takže stejně nakonec unlimited <= HROZNEVELKECISLO. Asi to tedy
reálně je nějakých 2^63 nebo jak je velký PID, ale proč by to nemohlo
být třeba zrovna milion?

Štěpán.