[vpsFree.cz: community-list] Podman (Docker) na VPS

zd nex zdnexnet at gmail.com
Mon Jul 13 07:14:00 CEST 2020

Ahojte,

sorry nemám odpověď, ale chtěl jsem se zeptat proč je Docker tak oblíbený,
když LXC/LXD je mnohem jednodušší na zprovoznění a chyby se tam ladí lépe a
přijde mi to i rychlejší?

Má k tomu někdo fundovaný opravdu smysluplnou odpověď? Snažil jsem se
Docker používat několikrát, ale přijde mi to hrozně překombinované a horší
situaci jsem pak zažil na armu, kdy většina aplikací prostě nejela (různé
chyby/problematické nastavení/overlayfs). Předpokládám, že na x86, je tohle
asi v pohodě, ale když jsem si pak připravil přímé virtuály s alpine nebo
ubuntu nad LXC a nad něma jen pouze aplikace, tak to šlo hodně rychle a byl
jsem to schopnej i opravit přímo.

Takže moje otázka zní co je na tom Dockeru tak skvělého oproti LXC ? můj
tip je, že se to lidem zdá jednoduché (jeden příkaz a je tam aplikace)

Zdenek