[vpsFree.cz: community-list] API vpsadmin a tokeny

zd nex zdnexnet at gmail.com
Fri Jan 24 11:08:05 CET 2020

Ahoj,

připravil jsem si skript pro python napojení na vpsadmin pro qnap NAS.
Primárně pro stahování záloh přímo na NAS. Dělal jsem to podle toho ruby
skriptu co je na webu. Ale mám dva dotazy ohledně tokenů. Jde o to, že nyní
jsou ve vpsadminu viditelné (je tam dokonce tlačítko edit asi nefunguje?
mazání zřejmě funguje, chybí přidat?). Nerad bych však dal na NAS přímo
token na všechno a ještě k tomu s možností obnovení. Tak jsem se chtěl
zeptat, zda jde vygenerovat token pouze např. na přístup ke stahování
snapshotů a s délkou např. na rok a zamezit ostatnímu?

--
S pozdravem,

Zdeněk Dlauhý
Web: www.pripravto.cz