[vpsFree.cz: community-list] vpsAdminOS + RancherOS (Docker)

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Wed Jan 22 22:28:14 CET 2020

Ahojte, chci se zeptat ze zajímavost a taky neznalosti... Všiml jsem si, že
Docker by měl běžet pod vpsAdminOS už celkem v pohodě. Zkoušel jsem v jiném
prostředí RancherOS, což je linuxová distribuce postavená právě kolem
Dockeru a pro Docker. Je reálné, aby RancherOS bylo možné rozjet pod
vpsAdminOS, aby byl k dispozici jako šablona?

Někde jsem četl, že se v produkci nedoporučuje rozjíždět RancherOS (resp.
Docker) pod LXC, kvůli vnoření kontejnerů, nicméně pokud jde rozjet samotný
Docker, asi by mohl jít rozjet i celý RancherOS, který je v podstatě celý
postaven na Dockeru.

Omlouvám se, pokud jsem napsal něco špatně, zatím všechno okolo Dockeru
atp. teprve objevuji...

Pavel