[vpsFree.cz: community-list] Sprava pameti na vpsAdminOS

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Aug 16 08:09:50 CEST 2020

> jejím odebráním bych snižoval výkon toho VM ve prospěch někoho, kdo ji
> využívá jako aplikační paměť, což mi nepřijde fér.

A kdo z nas tady jede na pocit, ze ;)

Ja mam na mnohokrat overeno, ze to naopak plna virtualizace takhle pekne
neumi dat.

Kdyz ty rikas, ze mas asi mozna trochu rezervu, protoze muzes zapnout
baloon, tak rikam, ze ho zapnout nemuzes, protoze to zpusobi totalni
nedeterminismus v odezvach vsech tech virtualu, ktere nedelaji neco
*porad*.

A kdyz rikas, ze mas kousek rezervu, ja rikam, ze my ji mame jeste
minimalne dvojnasobnou...

Proste v agregaci nemuzes srovnavat jednoho spravce prostredku, zase, s
dvema levely, ktere jen velmi neochotne spolupracuji ;)