[vpsFree.cz: community-list] Kompilace v nixops spouští desítky procesů, na které nemá zdroje

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Aug 10 23:32:30 CEST 2020

Ahoj,

predne, diky za skvely popis, mas pravdu, je to pocet CPU threadu na te
masine.

Pod NixOSem, totiz, se bash asi diva nekam jinam a na `nproc' vraci jine
cislo, nez na ostatnich distrech...

Podivam se na to behem nasledujicich par dni, mohl bych Te poprosit,
jesli bys to jeste pastnul jako issue na github?

https://github.com/vpsfreecz/vpsadminos/issues

Diky moc :)

/snajpa