[vpsFree.cz: community-list] Upgrade Debianu Jessie 8 na Stretch 9 potřebuje ifconfig

Jaroslav Týc jaroslavtyc at atlas.cz
Thu Oct 3 12:42:30 CEST 2019

Jo, stará OpenVZ. Ani ten hello world jsem nakonec nerozjel, docker jen
stáhne image a pak se sekne (asi by to vyřešilo KVM). Dneska ráno jsem
si nahodil testovací server s vpsadminos a tam Docker šlape, takže
popřemýšlím o migraci i mého produkčního serveru.

Mimochodem v tom návodu pro Docker na Debianu
<https://kb.vpsfree.cz/navody/server/docker_debian> se o KVM nepíše - já
postupoval podle tohoto návodu a skončil jsem právě u toho freezování.
Vám někomu na OpenVZ jel Docker podle KB návodu? Jestli bychom ho neměli
rozšířit.

Jarda