[vpsFree.cz: community-list] Shrnuti + TODO ze sobotni vyrocni schuze

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Tue Mar 12 11:25:45 CET 2019

zdar,

March 11, 2019 9:28 PM, "John" <j0hn at seznam.cz> wrote:

> řádek 310 "Výkon funkce člena Rady skončí dnem zvolením nového člena"
> To samé pro člena KK "Výkon funkce člena Kontrolní komise skončí dnem zvolení nového člena"
> Jak tomu rozumět? Zvolí se nový člen rady (KK) a který člen rady (KK) je tím pádem nahrazen? Jsou
> nějak "číslováni"? Co jsem přehlédl?

Přehlédl si řádky 308 a 309, resp. 425, 426 a 427.

Z těch jasně plyne, co se děje při výměně člena rady resp. kk.

> Řádek 308 "Funkční období člena Rady není omezeno časově" x řádky 314 a 315 "Funkční období
> doplněných členů končí ve stejnou dobu, jako funkční období původních členů..."
> Sedí mi tam víc něco ve smyslu "Funkční období doplněných členů není omezeno časově stejně, jako
> funkční období původních členů". Ale logicky je stejná doba také časově neomezená.

Ta tvoje věta dává možnost různých protichůdných výkladů. Formulace ve stanovách je jednoznačná a není nutný tam na dvě místa hardcodovat jednu věc, když se na ni může udělat pointer.

 -miky

> Pěkný den,
> Honza

Jakub Fišer