[vpsFree.cz: community-list] Shrnuti + TODO ze sobotni vyrocni schuze

John j0hn at seznam.cz
Mon Mar 11 21:27:06 CET 2019

Ahoj,

řádek 310 "Výkon funkce člena Rady skončí dnem zvolením nového člena"
To samé pro člena KK "Výkon funkce člena Kontrolní komise skončí dnem
zvolení nového člena"
Jak tomu rozumět? Zvolí se nový člen rady (KK) a který člen rady (KK) je
tím pádem nahrazen? Jsou nějak "číslováni"? Co jsem přehlédl?

Řádek 308 "Funkční období člena Rady není omezeno časově" x řádky 314 a
315 "Funkční období doplněných členů končí ve stejnou dobu, jako funkční
období původních členů..."
Sedí mi tam víc něco ve smyslu "Funkční období doplněných členů není
omezeno časově stejně, jako funkční období původních členů". Ale logicky
je stejná doba také časově neomezená.

Pěkný den,
Honza

---