[vpsFree.cz: community-list] Seznam templates; síť v nixos

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Fri Jun 21 10:27:43 CEST 2019

On 6/20/19 10:16 PM, Tomáš Kuča wrote:
> Otázky:
>
> * Má být nastavené `boot.isContainer`?
> * Je potřeba do výchozího konfiguráku přidat nastavení sítě nebo by měla
> naběhnout a mám raději hledat, proč nenaběhne?
>
> Případně pokud někdo má na stagingu nixos, poslal by mi svůj
> configuration.nix?

Je to způsobeno chybou v šabloně. Mají tam být importy [1], které tyhle
věci nastavují.

Já to ve svých VPS řeším třeba takto:

https://git.havefun.cz/aither/havefun-cz-configuration/src/branch/master/configs/vpsadminos.nix

> P.S. Píšu do do community, protože si říkám, že to možná narazí /
> narazil i někdo další, kdo bude experimentovat. Pokud to patří na
> podporu, dejte vědět.

Určitě sem.

Nemusíš s tím bojovat sám, na IRC [2] bychom ti s tím poradili :)

[1]
https://github.com/vpsfreecz/vpsadminos/blob/devel/os/lib/nixos-container/configuration.nix#L3

[2] https://kb.vpsfree.cz/informace/chat#irc

Jakub