[vpsFree.cz: community-list] Sirka pasma

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Jul 18 00:27:48 CEST 2019

Aha, hlavne ze tahas paragrafy, najednou je to mnoho povyku pro nic :) Vidis, co presne myslim tim “jenom abys mohl nesouhlasit”? Opravim se, “jen abys mohl z nesmyslne povyseneho pohledu nad veci nesouhlasit” :)

Z technickyho hlediska chceme svoji sit napr. kvuli tomu, abychom si mohli volne reroutovat trafic mezi lokacema, abychom liftnuli omezeni IP na datacentrum pro pripady, kdy treba neni v nektere lokaci volny nahradni HW. Ted nam k tomu teoreticky tez nic nebrani, ale posilat si zalohy do krize uz by se Masterum nelibilo, stejne bychom si museli zaplatit nejakou kapacitu...

Podobne, jako mame ted rozdelane s vpsAdminOS, je za tim schovano hodne veci a mezi nima je starost o nejaky soukromi, rekl bych, ze naprosto legitimni.

Stejne jako milion dalsich drobnosti okolo, co jsem do toho vmichal - podle myho nazoru vyvoj veci navazujici na sebe tak, jak by to byt fakt nemuselo... A stve mne to, na druhou stranu, jak mne to stve, aspon nesedim nekde v korporatu uplne mlcky prihlizejic. A ty mas na co reagovat pobavene mavnutim ruky ;)

/snajpa