[vpsFree.cz: community-list] Sirka pasma

Stefan Stefanov - C.C. Computer stefan at ccc.sk
Tue Jul 16 21:00:07 CEST 2019

Ahojte, pridam sa aj ja. To co pise snajpa o doterajsom poskytovatelovi je sila, ale bohuzial v dnesnej dobe je to tak, zaplatme radsej 100 ludi s IQ hupacieho konika ako 30 mormalnych ktory by vedeli aj nieco vymysliet/poriesit/pomoct...
Toto bol aj jeden z dovodov preco som isiel do vpsFree, to je pomer cena/vykon je super, si nemusime hovorit...
Je to skor o ludoch co za tym stoja, ktory sa vyznaju, zlepsuju a robia to, co ich bavi, vtedy veci zvacsa funguju!

Druha vec, na servery nam bezi produkcne CMR autorizovaneho servisu na apple kde je docela dost dotazov vsedo druhu od vela ludi, doraba za restapi na komunikaciu so serverom apple a plus tam pristupuju velky partnery(radovo omnoho viac dotazov) aj koncovy klienti(radovo ovela menej dotazov) a vobec si nemyslim, ze by bola konektivita nedostacujuca... realne je to nasa najmensia brzda. A hlavne pri dnesnych cena za storage na servery je asi hlupost si z toho robit storage a tym padom nevidim ani dovod na viac mbps na pripojeni. Stavajme radsej stabilne veci na stabilnom systeme a je to.

Druha vec je peak prenos ale to uz si musia odsledovat chalani ci to v peaku staci alebo nie a ci to nestaci az tak moc aby bolo nutne platit radovo viac za rychlost(ked je peak mozno 1-5% v dni?)

Stevo

Odoslané z iPhonu

Dňa 16. 7. 2019 o 20:28 užívateľ Pavel Snajdr <snajpa at snajpa.net> napísal:

> [...]
>
> Takovy byl muj pohled do ted, ale pojdme o tom podiskutit, nevim, ze jsem nebo nejsem mimo, dokud nenarazim na nekoho, kdo to vidi uplne opacne a zvladne to uargumentovat :)

>>> tady
>>> https://lists.vpsfree.cz/pipermail/news-list/2014-August/000064.html